Internet magazin MATRIX.MD




Cunoştinţe, abilităţi şi cerinţe necesare:

- Experienţă în Vânzări, captarea clienţilor noi, înalte capacităţi de negociere, comunicare şi prezentare;
- Cunoştinţe despre posibilii clienţi ţintă şi a necesităţilor de produse şi soluţii IT;
- Cunoaşterea limbilor română şi rusă obligatoriu;
- Cunoaşterea şi utilizarea eficientă a tehnicilor de vânzare, comunicare, prezentare şi negociere;
- Cunoaşterea pieţii IT din ţară şi cea internaţională, a produselor know how (va constitui un avantaj).

Responsabilităţi:

- Promovarea produselor, soluţiilor (sfera IT) şi imaginii Companiei pe piaţă;
- Captarea de clienți noi, vinderea produselor şi soluţiilor IT Clienţilor En-Grosti/ Dealeri si Corporativi;
- Rapoarte de verificare si bilant, rapoarte de stabilire a stock-urilor;
- Asigurarea achitarilor Clientilor si returnarea Creantelor;
- Identificarea noilor clienţi şi încheierea contractelor de vânzare-cumpărare;
- Realizarea planului de vânzări a Clienilor/ Dealerilor din gestiune;

Caracteristici personale:

- Excelente capacităţi de prezentare;
- Interes în vânzările active, dorinţă de a fi remunerat bine şi de a influenţa la venitul personal;
- Excelente capacităţi de convingere, vindere a beneficiilor;
- Spirit dinamic şi capacităţi avansate de asimilare a noilor informaţii;
- Seriozitate, atitudine pozitiva.

Compania oferă:
- Pachet salarial motivant;
- Perfectionare profesionala in domeniu;
- Lucru intr-un mediu cu ultimele tehnologii si echipamente;
.

Persoanele interesate rugam să trimită CV-ul cu indicarea funcţiei, la adresa de e-mail: career@matrix.md